Sunday, June 21, 2009

di tag olh zaf!


Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.
Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.
1- name bliau adalah zafirah
2-kawan di masa matrikulasi perak tp11
3- kenal dahulu agak selekeh di zaman matrik.tp di skang WOW!
4- beliau seorang yg slumber dan active.tuh yg jatoh moto haha
5- ckp laju bile marah hahaha



Setiap blogger mesti menyatakan 5 fakta/5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

LIMA FAKTA :
1- comel hahaha*sorry guys*
2- apabila mengenali org cam diam skit.tp da lama2 kenai habis la kena paku abis2
3- amatlah suka asam laksa.wuwuw sedapnyaaa
4- ska gelak sampai sakit tekak
5- kurus,kecik,tp cun hahaha

LIMA HOBI :
1- layan movie.
2- music!
3- tido adalah kewajipan dlm hidup saya!
4- shoppingg/window shopping pon bley la
5- makan.makan.&makan.

Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka.

1- aina(si ckp byk)
2- aimi (gpa hahaha)
3-alang (kawan skola rendah sampai skang)
4-sapa yg baca buat la!

6 comments:

zarf_iera said...

fakta mngenai dri anda bnr2 masuk bakul angkt sendri ye.hahahaha..

oi2...aku jatuh moto 2 sbb ak bwak moto ngan lmah lmbut taw!cis.cis.

dorkscotch said...

tampaq pala baru tau. aku tagged hg lama mana dh

najwa.hana said...

heheh sorry aimi..hehe malaih nak buat.nie baru rajin hehehe..zaf iye ke same hehe

dorkscotch said...

hahaha tapa2, mlawak jaa mana leh katok hg

Lalang said...

adakah alang itu aku? hahaha mengada sebentar.. wey gediknya pasai diri sendiri!! hahaha

aina mardia said...

ni ngekk aku tagged hg lama mana dah kottt!!hihi okai nnti aku wt nahh